خدمات قالیشویی نائین در کرج

قالیشویی نایین در تلاش است با ارایه گسترده خدمات قالیشویی در کرج تمام نیازهای مشتریان کرجی را برطرف کرده و از طرفی با تضمین کیفیت، رضایت ۱۰۰ درصدی مشتریان را کسب کند.

قیمتهای بسیار مناسب و شفاف

اعلام قیمت با حضور کارشناس باتجربه

سرویس دهی حتی در روزهای تعطیل

سرویس دهی به تمام نقاط شهر کرج

سرویس رایگان برای مشتریان دارای کد اشتراک

عودت فرش در صورت عدم رضایت مشتری

خدمات قابل ارایه

شستشوی انواع فرشهای ماشینی

شستشوی انواع فرشهای خاص

لکه بری کامل و تضمینی انواع فرشها

ترمیم و مرمت فرشهای آسیب دیده

ریشه بافی و شیرازه دوزی انواع فرشها

شستشوی فرش داخل منزل

پشت صحنه قالیشویی

این تصاویر مربوط به رفوگری فرش و ریشه بافی فرش دستباف می باشد. لطفا کپی رایت این تصاویر را رعایت بفرمایید!

خدمات قابل ارایه
خدمات قابل ارایه
خدمات قابل ارایه
خدمات قابل ارایه قالیشویی نائین کرج
خدمات قابل ارایه
خدمات قالیشویی در کرج

شستشوی فرش دستباف

شستشوی انواع فرشهای دستباف از جمله خدمات قالیشویی نایین در شهر کرج است. شستشوی فرش دستباف به مهارت و تجربه بالایی نیاز دارد زیرا فرش های دستباف با توجه به نوع بافت ( ابریشم ، کرک ، پشم و … ) با یکدیگر تفاوت دارند به همین دلیل نحوه شستشوی آنها نیز متفاوت خواهد بود. در مرحله اول ابتدا فرش ها از هم تفکیک شده و سپس به صورت کامل لکه گیری می شود و سطح فرش از مواد چسبنده مثل آدامس ، قیر و سایر مواد پاک می گردد. در مرحله بعد فرش با آب فراوان و شامپو مخصوص شستشو و آبکشی می شود و بعد از مرحله آبکشی و تنظیم رنگ به قسمت خشک کن ( آبگیر ) فرستاده میشود تا ۹۰ درصد آب موجود در فرش گرفته شود. در نهایت فرش به گرمخانه فرستاده میشود تا فرش به طول کامل خشک شود (این مرحله حدود ۵ ساعت زمان میبرد). سپس بازدید نهایی صورت گرفته و در صورت به جاماندن لک یا پرز اشکالات برطرف میشود. در نهایت فرش بسته بندی شده و در کاور قرار گیرد تا به منزل مشتری ارسال گردد.

شستشوی فرش ماشینی

شستشوی فرش های ماشینی از جمله خدمات قالیشویی نائین در کرج می باشد که همیشه متقاضیان زیادی را به خود اختصاص میدهد. فرش های ماشینی با توجه به نوع رنگ ، تراکم و جنس الیاف از یکدیگر تفکیک شده و به سالن شستشو هدایت می شوند. در فرش های ماشینی تداخل رنگ یا اصطلاحا دو رنگی به وجود نمی آید. فرش ها بعد از لکه گیری با آب زیاد و شامپو ( مخصوص فرش ماشینی ) شستشو و آب کشی می شود. در فرش های ماشینی به علت جنس فرش آکریلیک ، شستشو در چندین مرحله تکرار شده تا سطح فرش کاملا از هر نوع لک و کثیفی پاک گردد. در مرحله بعد به قسمت آبگیری و گرمخانه فرستاده خواهند شد. در نهایت بعد از خشک شدن کامل و بازدید نهایی ، بسته بندی شده و به صورت کاور به منزل مشتری ارسال میشود.